Re: XP 2600+

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 19:43:56 MET DST

Użytkownik "Wonder" <jbaqre34@cbpmgn.sz> napisał w wiadomości
news:cfav7n$kmd$1@korweta.task.gda.pl...
> Cześć.
> Mam Athlona XP 2600+ Thorton, i mogę go wymienić na Athlona 2600+ Barton.
> Bezpłatnie. Czy warto? Thorton ma wyższe taktowanie, ale Barton więcej
> pamięci L2. Thorton już jest, a Barton może być za tydzień, trzeba
> przesyłać, itp. Sporo fatygi. Ile daje większa pamięć w przypadku Athlona?
> Mówimy o procesorach działających z nominalnymi częstotliwościami,
> podkręcanie jest wykluczone.

od kiedy thorton ma wyzsze taktowanie??? jak dobrze pamietam, to thorton
jest wersja okrojona (256k cache) bartona (512k cache)... do tego oba
pracuja na 333 (z wyjatkiem bartona 3200+ i wyzszych - 400)...

roznica jest taka, ze barton jest szybszy w obliczeniach i to akurat wg mnie
czuc... gdybys chcial wymienic bartona 2500+ na 2600+, to bym powiedzial,
zebys sie zastanowil, ale kiedy mowisz o wymianie thorton -> barton, to bym
go bral...