Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 20:33:48 MET DST

1nodxxn914t6a$.dugrwxtjomet$.dlg@40tude.net

> Wiem że jestem upierdliwy ale po prostu palnąłeś bzdurę a potem zamiast
> przyznać sie do własnego błędu, odwracasz kota ogonem.

> Sugerujesz że do gry w Doom3 potrzebne są dwa dyski? Producent nie
> wspommiał o tym w wymaganiach gry;-) Zresztą i tak niewiele to pomoże.

nie, źle mnie zrozumiałeś... ogólnie zawsze miałem pagefile na innym
dysku na osobnej partycji - b. wygodne i działa fajnie - ale ostatnio
miałem katastrofę dyskową i wszystko mi się skiełbasiło ;)

> Ten wątek zapoczątkowało proste pytanie - czy na podanej konfiguracji gra
> będzie chodzić w satysfacjonujący sposób.

dokładnie... i tylko do tego się odnosiłem: chodzi.

--
$nie ślij listów via e-mail$