Re: Zasilacz - co wybrac?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 18:33:48 MET DST

Indywiduum zwane *Pafnucy*, w wiadomości
<Xns9540D21C5B929Pafnucy@pafnucy.jest.ok> wyprodukowało:

> Było już kilka razy o tym. PFC to akurat ma niewielkie znaczenie.

No cóż, jak dla mnie to ma ogromne znaczenie! Chcesz niepotrzebnie
więcej prądu ciągnąć -> bardziej grzać zasilacz, stosować dużo
mocniejsze UPS-y to kupuj...

> Podstawowa różnica to taka że 360-302DF jest mocniejszy (w praktyce ma
> około 390W) i robiony jest dla Chiefteca przez uznaną firmę Sirtec.
> Generalnie jest to konstrukcja sprawdzona i ciesząca się dużą renomą.

To fakt niezaprzeczalny.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"