Re: Zasilacz - co wybrac?

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 20:38:34 MET DST

Halo, in news:cf7s2p$d05$1@nemesis.news.tpi.pl, Vituniu hat
geschrieben:

> Z archiwum grupy wynika, ze najpopularniejsze w przedziale
> 150 - 250 zl sa Chieftece. Wiec moze 1136H?? Czy lepiej
> doplacic do 360-302DF?? Duza jest roznica miedzy aktywnym
> a pasywnym PFC?

Było już kilka razy o tym. PFC to akurat ma niewielkie znaczenie.
Podstawowa różnica to taka że 360-302DF jest mocniejszy (w praktyce ma
około 390W) i robiony jest dla Chiefteca przez uznaną firmę Sirtec.
Generalnie jest to konstrukcja sprawdzona i ciesząca się dużą renomą.

ATX-1136H jest robiony dla Chiefteca przez dużo mniej znaną firmę Delta
i to byłoby wszystko co mogę na temat tego zasilacza powiedzieć;-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,