Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:42:22 MET DST

Użytkownik "galind" <gallindUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cfa3id$r0l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "gg" <np.osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości

> Hmm, zero to zero. Płacisz 10 x 1/10 wartosci sprżetu brutto. Żadnych
> ukrytych opłat. Raty spłacane przelewem przez lukas ekonto pro, za darmo
> :-) . Przez rok dartmowy kredyt też piechotą nie chodzi..., nie ?

Płacisz okolo 20% drożej niż w innym sklepie.
Dla mnie to jest kredyt oprocentowany 20% rocznie.

> Ten Philips 17 " chodzi właśnie na 1280 x 1024 przy 85 Hz, inne wypadają
> przy tej częstotliwości...

Bedziesz pracował w tej rozdzielczości na 17" ? Powodzenia. Kup sobie od
razu lupe.

> Hmm, wieć LCD raczej odpuszczam, tylu grupowiczów przeciw. :-)

LCD są fajne - ale te fajne kosztują 2500-3000zł i więcej.

> policz, porównaj cenę, weź pod uwagę promocję :-)

Prawdziwe promocje to są w MM tylko wtedy gdzy wypychają stary sprzęt
który za długo leży już na półce oraz wtedy gdy otwierają nowy
sklep.Uwierz i poszukaj monitora gdzieś indziej albo podaj chociaż
dokładne numerki tego monitora.

BTW sam kupiłem 2 monitory w MM ale oba przy otwarciu sklepu.

pozdrawiam
P.