Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: leo <got_at_no.email>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 15:32:36 MET DST

galind wrote:
> Witam !
>
> Pracuję na Philipsie 15 " z głośnikami. Ale zaczyna być za mały :-)
>
> Pora rozglądnąć się za czymś większym. I teraz pytanie do Grupowiczów: co
> warto ? Ogladałem np. w Media Markcie monitorek płaski LG 17" za 699 zł,
> ale sprzedawca zdecydowanie poleca Philipsa 17" 1070 (jakiś taki typ, z
> pamięci piszę), który ma podobno rewelacyjne częstotliwości i
> rozdzielczość (85 Hz 1200 x ileś tam, co podobno dystansuje mocno
> konkurencję). Koszt : 799 zł. 36 mies. gwarancji. A może lepiej dołożyć i
> [...]

ja bym wzial crt 19' za ~1200-1500 zl, iiyama lub nec

pracowalem na lcd 16:9 sony za pare ladnych tysiecy i w zyciu
do domu nie wezme takiego czegos: zmiana kata patrzenia o pare
stopni i juz inny odcien koloru, interpolacja paskudna, przy
przewijaniu stron internetowych smuzenie etc etc moze da sie
do tego przyzwyczaic ale po 15 latach z crt...