Re: ATA czy SATA?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:21:32 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5i2uifqlteae$.13qloer3yjh1n.dlg@40tude.net

> Teraz wierzysz? Wybierz się do jakiegoś sklepu, obejrzyj nowe
> (zmodyfikowane) obudowy serii BX/CX. Zobaczysz, jak zostały
> spartaczone :(

Nie widziałem jeszcze takich obudów. Jestem pod wrażeniem ;-). I dzięki
za szczegółowe zdjęcia. Ale, nad tymi dyskami masz dwie kieszenie na
fdd, toż dysk tam wejdzie?

P.S. A jak z chłodzeniem takiej baterii dysków? Wystarczą te dwa
wentylatorki? Bałbym się robić taką wieżę, toż to działa jak komin...

/odpowiadając zmień px na pl/