Re: pendrive

Autor: VB <not_at_provid.ed>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 11:12:36 MET DST

Dnia 10-8-2004 o godzinie 9:56, wloochacz napisal(a):

> Nigdy nic takigo mi się nie zdażyło, posiadam podobne urządzenie od prawie
> dwóch lat i używam je dość intensywnie (czytaj - codziennie praca>-dom,
> dom->praca) i nigdy nie utraciłem żadnych danych, a obchodzę się z nim
> trochę nieostrożnie...
> Być może to zależy od producenta danego napędu, dlatego nie polecam tanich
> zabawek - oszczędność dyskusyjna, a wk... się można niemożebnie :)

Moze cos z systemem, moze kwestia taniego pena (pozyczony, nie
pamietam jaka firma, sam zwykle uzywam karty + czytnika), a moze po
prostu mialem pecha... Niemniej jednak stalo sie to co sie stalo wiec
teraz troche wiecej ostroznosci przy przenoszeniu zwlaszcza waznych
danych, nie zaszkodzi.

--
pozdrawiam
Pawel