Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: Axe <axe2_at_TOWYTNIJSOBIEUZYTKOWINIKUgazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 11:36:26 MET DST

Użytkownik "galind" <gallindUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cfa398$pbc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Axe" <axe2@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Możesz podać jakieś namiary ? Co to znaczy z gwarancją ? Jakaś firma to
> sprzedaje ? Przegladnąłem sporo aukcji, ale wszędzie z rak prywatnych
> pojedyncze sztuki. Kupować sprzęt bez znanej przeszłości ? Nie uszkodzi
> się w przesyłce ? Hmm, cena zachęcająca :-)

To chyba zle przegladales bo sprzedaja zarowno firmy jak i prywaciaze. Ale
bez przesady. Z gwarancja bywa roznie. W sumie sa tylko przynajmniej jak
widzialem "rozruchowe" na 1-3 miesiace itp. ale wg. mnie monitor za 400zl
moze sobie pochodzic chocby poltora roku i nie widze problemu. A poza tym
sprzedajacy sa elastyczni wiec jezeli sie dogadasz to moze zalatwisz sobie
gwarancje na dluzej za doplata. Nie, nie kupowalem bo mi wyskoczyl inny
wydatek :( Ale imho nie warto przeplacac tylko dla nalepki znanej firmy.
Dostawa kurierem koszt okolo 40zl. A i zawsze mozesz zapytac ludzi o opinie,
ktozy kupili jakis czas temu dany model albo popytac na grupach lub forach.

--
Pozdrawiam