Re: pendrive

Autor: wloochacz <wloochacz_at_no_spam.plast-box.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 09:56:53 MET DST

> Moze to nie calkiem kwestwia bezpieczenstwa, ale zdazylo mi sie
> stracic dane z pendrive'a gdy przed wyjeciem nie kliknalem na
> bezpieczne usuwanie sprzetu. Jedyna rzecz ktora wtedy zrobilem to
> przenioslem dane z jednego katalogu na drugi, i mimo ze bylo to z
> kilkanascie sekund po tym jak wg. TCommandera operacja zostala
> zakonczona, windows krzyknal o bledzie a po ponownym podlaczeniu
> pendrive nie nadawal sie do odczytu, jedyne co zostalo to format.
>
> Takze uczulam na to bezpieczne usuwanie sprzetu, mimo iz w 90%
> przypadkow nic sie nie stanie.
Hmm... dziwne.
Nigdy nic takigo mi się nie zdażyło, posiadam podobne urządzenie od prawie
dwóch lat i używam je dość intensywnie (czytaj - codziennie praca>-dom,
dom->praca) i nigdy nie utraciłem żadnych danych, a obchodzę się z nim
trochę nieostrożnie...
Być może to zależy od producenta danego napędu, dlatego nie polecam tanich
zabawek - oszczędność dyskusyjna, a wk... się można niemożebnie :)

pozdrowienia,
wloochacz
PS. Prawdziwe Peny robi tylko www.pendrive.com i takiego polecam :)