Re: Czym sprawdzic HDD ??

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 10:37:17 MET DST

Fantom napisał:

> Wydaje mi sie, ze to raczej wina hdd. chkdsk pokazal mi juz badsectory

Zainstaluj HDD Health:
http://www.panterasoft.com/
Potem kliknij prawym uchem myszy na jego ikonce na tray'u, wybierz
Show HDD Health, przełącz się na zakładkę Extended Info, przewiń w
dół i odszukaj Reallocated Sectors Count, Reallocation Event
Count, Current Pending Sector Count (Unstable sectors) i
Uncorrectable Sector Count. Jeśli w którejkolwiek z tych pozycji
masz coś innego niż 0, tzn. że dysk już się sypie i jego śmierć
jest bliska :( Możesz też pochwalić się wartościami jakie masz :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper