Re: Czym sprawdzic HDD ??

Autor: Konrad <kon_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 08:27:51 MET DST

> Wczoraj w jednym kompie wysypal mi sie dysk (maxtor 200 gb). Podlaczylem
go
> wiec do drugiego kompa, a tam w2k nawykrywal pelno bledow i tyle.
skasowalem
> wiec partycje na nim, zrobilem nowe, sformatowalem i.... chcialbym sie
teraz
> dowiedziec, czy to wysypal sie ten dysk logicznie czy fizycznie. Jaki
> progrmaik moge odpalic aby to sprawdzic ? Czy nie ma bad sectorow itp.

Jest kilka programikow - poszukaj w necie HDD- REGENERATORA, lub tez mozesz
sprawdzic tym programikiem:

http://bora-komp.pl/index.php3?dzial=1&aid=2&str=4
(zestaw opcji dla kombinacji shift+f8)

to tylko sprawdzisz, czy dysk nie ma bad sectorow ... ale podejrzewam, ze u
Ciebie
moze byc problem z zasilaniem - byc moze czeka Ciebie wymiana zasilacza na
cos
mocniejszego i renomowanej firmy

Pozdrawiam