Re: gericom hummer - pytanie

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 08:43:01 MET DST

rubens wrote:
> nie wiem czy trafilem na dobra grupe ale chcialem zapytac czy notebook
> gericom 775 - czyli cel 2.8 256 ram 30gb dysk i 15' matryca za cene
> 3500 brutto w sklepie to cos wartego uwagi?
> cena wydaje sie byc baaardzo kuszaca jak na taka konfiguracje? jak
> gericomy ogolnie sie
> sprawuja? nosze sie z zamiarem zakupu jakiegos przenosnego kompa (
> koniecznie 15tki)
Albo 15" albo przenośny....
To jest komputre typu desktop replacement czyli coś dla snobów co nie chcą
mieć kabli koło kompa i chcą mieć wszystko w ładnej obudowie. Do
przenoszenia to się nadaje tylko jeśli nie mamy czasu na siłownię, a
koniecznie chcemy potrenować ;)
Do tego pewnie ma zwykły desktopowy procesor więc na baterii popracuje może
1h. Jeśli chodzi o wydajność to podejrzewam że PIII 1000MHz będzie od niego
mocniejszy.

> i jak przegladam to w moim zasiegu cenowym jest ten gericom jakis
> acer i maxdata.
> zdaje sobie sprawe ze to nie szczyt osiagniec w technologiach
> przenosnych, ale wlasnie
> potrzebuje cos mobilnego w cenach zblizonych do desktop.
> jakie sa Wasze opinie na ten temat?
Za tę cenę lepszą nówkę dostać raczej nie sposób. Jeśli chcesz coś
pseudoprzenośnego i koniecznie nowego to kupuj. Osobiście wolałbym dołożyć
kafla i kupić lekko używane centrino np 1,4GHz.

T.