Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 07:44:34 MET DST
Message-ID: <cf9ncr$2fdi$1@mamut1.aster.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik ".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fqlp300opkii$.7c2sjavyv301.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 10 Aug 2004 00:17:25 +0200, DeJotPe napisał(a):
>
> > opoznienie dooma 3 wynikalo miedzy innymi z tego, ze byly problemy z
> > synchronizacja (opoznienia) dzwieku generowanego przez cpu a nie karte
> > audio.
>
> a to cenna uwaga :) wiesz, moja karta jest raczej studyjna (do takiego
> amatorskiego studia domowego) i gierki nie potrafią ich obsługiwać...
> ale dają radę. [Śmiga b. dobrze pod linuksem (sterowniki ALSA)]... a
> wiesz, rzeczywiście coś jest z tym dźwiękiem i synchronizacją, teraz
> sobie przypominam, że często mam w filmikach z gierek problem z
> synchro filmu z dźwiękiem - nie wiesz, czy można temu jakoś zaradzić?
> Nie to, żebym płakał nad tym, ale jeżeli jest możliwość, to chętnie
> pogrzebię... pzdr

jedyne co mi przychodzi do głowy to:

kupic sb audigy:)
uzywac ac97
pisac do producentow gier o obsluge tej karty, ale im sie nie bedzie
oplacalo dla 20 osob oddzielnych 30MB kodu pisac...
Received on Tue Aug 10 07:45:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Aug 2004 - 07:51:07 MET DST