Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 13:13:55 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 07:44:34 +0200, DeJotPe napisał(a):

> pisac do producentow gier o obsluge tej karty, ale im sie nie bedzie
> oplacalo dla 20 osob oddzielnych 30MB kodu pisac...

OT - heh, z tymi producentami, jakiś czas temu pracowałem dużo na
linuksie i chciałem sobie odpalić tę kartę. Oczywiście producent nie
miał sterowników i, bo napisałem w tej sprawie, o żadnych nie
wiedział... no i banałem okazało się znalezienie świetnych sterowników
ALSA. Mam dokładnie ten sam panel, te same ustawienia, gdybym miał te
same programy co pod win, to już bym siedział na linuksie... ok,
dzięki EOT

--
$nie ślij listów via e-mail$