Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 00:24:37 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 00:17:25 +0200, DeJotPe napisał(a):

> opoznienie dooma 3 wynikalo miedzy innymi z tego, ze byly problemy z
> synchronizacja (opoznienia) dzwieku generowanego przez cpu a nie karte
> audio.

a to cenna uwaga :) wiesz, moja karta jest raczej studyjna (do takiego
amatorskiego studia domowego) i gierki nie potrafią ich obsługiwać...
ale dają radę. [Śmiga b. dobrze pod linuksem (sterowniki ALSA)]... a
wiesz, rzeczywiście coś jest z tym dźwiękiem i synchronizacją, teraz
sobie przypominam, że często mam w filmikach z gierek problem z
synchro filmu z dźwiękiem - nie wiesz, czy można temu jakoś zaradzić?
Nie to, żebym płakał nad tym, ale jeżeli jest możliwość, to chętnie
pogrzebię... pzdr

--
$nie ślij listów via e-mail$