Re: jaki ups z AVR

Autor: WaLker <jackysky_at_polbox.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 00:14:39 MET DST

Użytkownik "yabadu" <yabadu_lala@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cf8k6l$b1$1@news.supermedia.pl...
> WaLker wrote:
>
> [ciach]

> Szczerze mowiac zastanowilbym sie nad tym modelem. Nie wiem czy juz
> komus sie cos podobnego trafilo, ale widocznie mialem niefart :/
>
> Wymienialem juz kilkanascie egzemplarzy MD600 dla kilku Klientow.
> Srednio 2-3 egzemplarze kazdemu. Wady?

Ale co w takim razie poleciłbyś? Biorąc pod uwagę cenę to Lestar jest nie do
pobicia. Podobny parametrami ups APC kosztuje 560 pln i w dodatku jest
offline, gdy Lestar jest line interactive (z AVR). Z kolei o Ever'ach nie
słyszałem nic dobrego, ale to były zakupy sprzed 2 lat, więc może już można
zaufać Everowi? Orvaldi też nie miał najlepszej opini, za to Fiedeltroniki
ludzie chwalą, ale z Lestar jest z nich wszystkich najmłodszy (najnowszy
model), no i ta cena...

Pozdrowienia
WaLker