Re: wymiana wiatraka w zasilaczu

Autor: yabadu <yabadu_lala_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 21:00:23 MET DST

biela wrote:

[ciach]

> Wedlug opisu w Ekspercie musisz odciac kabelki blizej wiatraka(zeby latwiej
> bylo przymocowac do nich te nowe), wyjmujesz wiatrak wkladasz nowy, czarny i
> czerwony laczysz ze soba bez lutowania (tylko je skrecasz razem) i owijasz
> tasma(termo izolacyjna czy jakos tak :)). Ostatni kabel zolty podlaczasz sobie
> do plyty zeby miec monitoring obrotow albo zostawiasz luzem :).

I to pisze ktos kto ma strone na Wydziale Elektrycznym PW?
Mam nadzieje, ze to tylko po znajomosci ;)

Oczywiscie, ze musisz je ze soba polaczyc lutem, a potem tasma
izolacyjna, bo w razie draki (rozklejenie sie tasmy izolacyjnej pod
wplywem wysokiej temperatury) mozesz sobie "sfajczyc" nie tylko
zasilacz, ale inne elementy komputera.

Nie wiem dokladnie jak wyglada kwestia obecnego wentylatora, ale uwazaj
z kolorami, bo bardzo rzadko zdarzaja sie dziwne wynalazki w stylu dwa
czarne albo dwa czerwone kabelki.

Pozdrawiam,
Yabadu!