Re: wymiana wiatraka w zasilaczu

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 16:50:12 MET DST

yabadu wrote:
: biela wrote:
:
: [ciach]
:
:: Wedlug opisu w Ekspercie musisz odciac kabelki blizej wiatraka(zeby
:: latwiej bylo przymocowac do nich te nowe), wyjmujesz wiatrak
:: wkladasz nowy, czarny i czerwony laczysz ze soba bez lutowania
:: (tylko je skrecasz razem) i owijasz tasma(termo izolacyjna czy jakos
:: tak :)). Ostatni kabel zolty podlaczasz sobie do plyty zeby miec
:: monitoring obrotow albo zostawiasz luzem :).
:
: I to pisze ktos kto ma strone na Wydziale Elektrycznym PW?
: Mam nadzieje, ze to tylko po znajomosci ;)

Nie po znajomosci :P ale ja tam jestem na informatyce tylko :P

: Oczywiscie, ze musisz je ze soba polaczyc lutem, a potem tasma
: izolacyjna, bo w razie draki (rozklejenie sie tasmy izolacyjnej pod
: wplywem wysokiej temperatury) mozesz sobie "sfajczyc" nie tylko
: zasilacz, ale inne elementy komputera.

Opis byl z KŚ Ekspert, chyba tasma termo izolacyjna (odporna na temp) nie
powinna sie rozkleic.

: Nie wiem dokladnie jak wyglada kwestia obecnego wentylatora, ale
: uwazaj z kolorami, bo bardzo rzadko zdarzaja sie dziwne wynalazki w
: stylu dwa czarne albo dwa czerwone kabelki.

W dwuletnim Codegenie 300W byly tak jak pisalem :)