Re: ATA czy SATA?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 20:42:53 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mfw405p4tpqk$.1aj6q1vmrrwza$.dlg@40tude.net

> Za dużo, żeby opłacało się w to inwestować:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7409

To jakaś paranoja ;-). Ja kupowałem niedawno przejściówki Abit Serillel
2 po 60 zł/szt, ale na Allegro bywają po ok. 45. Taka przejściówka w
niczym nie spowalnia pracy z dyskiem, a nawet nie przeszkadza w dostępie
do nich spod DOS-a; jednym słowem - dla systemu jest całkowicie
przezroczysta.

/odpowiadając zmień px na pl/