Re: plyta Intel 2x Xeon i stary zasilacz HP. Czy moge podlaczyc?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:51:41 MET DST

On Sun, 8 Aug 2004 19:03:48 +0000 (UTC), "Angus Mitrowicz"
<angus_mitrowicz@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Czyli jak wsadzę jeden procesor Xeon i do zasilacza zasilającego płytę główną
> nie będę już podłączał dodatkowych dysków to wszystko powinno działać w maire
> normalnie (zakładając, że mam zasilacz +12V 14A)?

Jeśli zamierzasz tylko płytę uruchomić, to IMHO powinno pójść. Ale
jeśli zamierzasz wykorzystywać ten zasilacz podczas normalnej pracy,
to IMVHO lepiej poszukać czegoś porządnego, a nie kombinować na siłę.
Dobry zasilacz serwerowy to wydatek 400-600 PLN. Chiefteca 420W ATX12V
można kupić za jakieś 300 PLN.
Chyba nie warto eksperymentować z jakimiś badziewiami.

--
Pozdrawiam
  Bartek