Re: plyta Intel 2x Xeon i stary zasilacz HP. Czy moge podlaczyc?

Autor: Angus Mitrowicz <angus_mitrowicz_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:03:48 MET DST

Czyli jak wsadzę jeden procesor Xeon i do zasilacza zasilającego płytę główną
nie będę już podłączał dodatkowych dysków to wszystko powinno działać w maire
normalnie (zakładając, że mam zasilacz +12V 14A)?
Wybaczcie mi moje kolokwialne pytania, ale nie znam się na elektryce a nie
chciałbym pozbyć się drogiego sprzętu poprzez testowanie wszystkiego na
własną rękę!!!

Mitrowicz