Grzeje się

Autor: Outlaw <outlaw87_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 23:19:18 MET DST

Od jakiegoś czasu grzeje mi się komp. A mianowicie wszystkie jego podzespoły.
Na procku mam 60 stopni przy 2200RPM a wcześniej miałem 50 przy
1600RPM!!!!!! Radiator na karcie graf. i chipsecie też jest bardzo
ciepły. Nie wiem co mam robić bo wcześniej było wszystko dobrze. Boje
się że to wina zasialacza bo mam taki zwykły i moje napięcia to: +5V
5,08V
+12V 12,16V
-12V -12,20V
-5V -5,35V
Boje się że to zasilacz podaje za wysokie napięcia i dlatego się
grzeje.