Re: lepsza gwarancja?

Autor: yabadu <yabadu_at_wp.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:22:30 MET DST

Monika wrote:

> Ktora firma daja lepsza gwarancje dla LCD- Samsung czy NEC?

Witaj.

Jesli chodzi Ci o wypalone piksele, bo chyba nawiazujesz do
wczesniejszego postu, to zadzwon do oficjalnych serwisow tych firm i
spytaj, bo to sie zmienia z miesiaca na miesiac.

Wg mnie najlepsze warunki ma Belinea, bo daje gwarancje nie tylko na
matryce, ale takze na swietlowke. I powiem Ci, ze z kilkudziesieciu LCD
ktore przeszlo przez moje rece (roznych firm) zaden jeszcze sie tak nie
"wysypal", aby ktorykolwiek serwis go mogl przyjac - gora 1-3 piksele
wygasly, a to za malo na gwarancje/rekojmie.

Z drugiej strony osobiscie wolalbym, aby wygaslo mi te kilka pikselkow
niz mrowil obraz od monitora CRT. Kupujac LCD z jej ogromnymi zaletami i
tylko kilkoma nieistotnymi wadami dla uzytkownika, wybierasz zdrowa
technologie.

A wracajac do tematu - tak naprawde to w przypadku oddawania do serwisu
najwazniejsze kto po drugiej stronie "lady" stoi ;)

Pozdrawiam,
Yabadu