Re: Grzeje się

Autor: yabadu <yabadu_at_wp.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:40:18 MET DST

Outlaw wrote:

> Od jakiegoś czasu grzeje mi się komp. A mianowicie wszystkie jego podzespoły.
> Na procku mam 60 stopni przy 2200RPM a wcześniej miałem 50 przy
> 1600RPM!!!!!! Radiator na karcie graf. i chipsecie też jest bardzo
> ciepły. Nie wiem co mam robić bo wcześniej było wszystko dobrze. Boje
> się że to wina zasialacza bo mam taki zwykły i moje napięcia to: +5V
> 5,08V
> +12V 12,16V
> -12V -12,20V
> -5V -5,35V
> Boje się że to zasilacz podaje za wysokie napięcia i dlatego się
> [...]

Wg mnie wszystko jest OK. Latem jest inny problem.
Temperatura rosnie i jeszcze gorszy przeplyw powietrza w obudowie.

W takiej sytuacji pomaga duza obudowa oraz wlozenie 2-3 wentylatorow
80x80 (12V) do obudowy (1x przod + 1-2x tyl) i obnizenie im
obrotow/napiecia zasilania, aby glosno nie buczaly ;)

Pozdrawiam,
Yabadu!