Re: Cichy zasilacz, dysk, itp.

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 16:06:10 MET DST

Użytkownik "Paszczak" <szczapak@huga.pl> napisał w wiadomości
news:cf5bbn$ogi$1@phone.provider.pl...
> Chciałbym skompletować sobie cichy komputer. Czy moglibyście polecić:
> - cichy wentylator na CPU (prawdopodobnie P4 2.8)

Pentagram Freezone z serii QC (z kontrolerem obrotow)?

> - cichy, ale szybki dysk (7200 RPM)

Ja jestem zagorzalym zwolennikiem Samsunga. Mialem Seagate'a (nie jednego) i
mam zle doswiadczenia. Mialem Caviara (tez nie jednego) i dwa mi padly,
trzeciemu sie dziwnie zachowywala zworkologia, ale dzialal bez problemow.
Teraz mam juz 3-go Samsunga i jest to bardzo dobry dysk - cichy, szybki i
bezproblemowy. Jezeli jeszcze ma do tego byc bardzo szybki, to polecam serie
z 8MB cache.

> No i przydałaby się cicha klawiatura - taka, żeby nie było słychać
> wciskania klawiszy (z tego, co zauważyłem to jest zarówno dźwięk klikania
> samego klawisza, jak i uderzania palców w klawisze - więc może coś
> gumowego?).

Wydaje mi sie, ze Logitech powinien cie zainteresowac. Zreszta najlepiej w
tym miejscu wyboru dokonywac w sklepie.