Klawiatura z touchpadem

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 16:01:45 MET DST

Czy spotkaliście się z klawiaturami 'desktop' z wbudowanym touchpadem?
Kiedyś kupiłem jakąś 'przemysłową', ale okazała się totalną porażką
(zacinały się klawisze). Teraz mam zwykłego logitecha, w którym w podstawce
pod nadgarstki wyciąłem prostokąt i wkleiłem touchpada z laptopa. No ale nie
wygląda to estetycznie, szczególnie mikroprzełączniki... Może jest coś
gotowego?

Znalazłem coś takiego: http://www.chip.pl/images/0099/001172_0007_org.jpg
ale tutaj touchpad nie jest pod spacją, tylko gdzieś z boku, co wszystko
psuje (chodzi o nieodrywanie nadgarstków i smyranie po touchpadzie
kciukami). Na dodatek podany w Chipie link do dystrybutora nie działa :(

P.