Re: PYTANIE Jakie g³o¶niki do 400zl? A moze...

Autor: Moriturus Sav Koog <comtex.kobierzyce_at_internity.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 18:13:24 MET DST

U¿ytkownik yabadu napisa³:

<CIACH>

> Witam,
>
> Wiesz co?
> Jak chce kupic monitor to ide do sklepu go obejrzec.
> Jak chce kupic glosniki to ide ich posluchac.
> Testy bardzo Ci nie pomoga, bo w jednej strony masz Creative'a - firme,
> ktora naprawde zasluzyla na najlepsza w produkowaniu glosnikow oraz w
> kategorii jakosc/cena, a z drugiej jakiegos kasztana w ktorym podoba Ci
> sie "budowa" basu i panel na glosniku centralnym.
>
> Mysle, ze nawet bez odsluchiwania Creative bedzie lepszy, bo szczerze
> mowiac jeszcze nic lepszego z zestawow glosnikowych w cenie do 800 PLN
> [...]

Pozwole sie z toba czesciowo nie zgodzic.

Jak chce kupic monitor to przekopuje siec w poszukiwaniu testow
profesionalych. Z badaniem plamek i innymi takimi. Potem pytam sie na
grupach, wsrod znajomych, sam sie podpieram swoja wiedza. A potem ide do
  sklepu bo i tak w polskich sklepach nie pokaza ci monioru tak abys
przetestowal go w stopniu wystarczajacym. ( - o! tam stoji na polce )

Jak chce kupic glosnuiki procedura jest taka sama. Co mi da jezeli
sprzedawca (ten bardziej mily) wlaczy mi glosniki to nic mi to nie da.
Ani dac glosniej, ani odsluchac w pokoju kubaturowo zblizonym do pokoju
w bloku (no chyba ze ktos mieszka w hali to zycze mu sczescia) \

A co do twojego porownania to nie trzyma sie ono kupy. Wiesz dla mnie
cos co mam kupic tylko dlatego ze sie ZASLUZYLO nie ma sensu. Powstaja
nowe firmy i nowe marki ktore rowniez produkuja taie same rzeczy i to
nie jednokrotnie lepsze. A logitech nie ejst kasztanem bo budowa basu to
nie jest pudelko w fromie szescianu ale taka ciekawostka ktora sie zwie
"akustyczny filtr dolnoprzepustowym" ale ty to wiesz, bo uznales ze to
kasztan:)
A panel w g³osniku centralnym jet dla mnie bardziej poreczny niz
majtajace sie na kablu "cos" wielkosci pudelka zapalek:)

Nic lepszego niz co?

Pozdrawiam
Moriturus :)

Nie miej za zle jezeli czyms cie urazilem:) nie mialem tego na celu