Re: PYTANIE Jakie głośniki do 400zl? A moze...

Autor: yabadu <yabadu_at_wp.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:08:14 MET DST

Moriturus Sav Koog wrote:

[ciach]

Dalem Ci gotowe rozwiazanie, bo widze, ze masz wiedze, ale nie potrafisz
jej wykorzystac, a co najwyzej madrzyc sie szukajac Bog wie czego za
kilkaset zlotych. Sredniej klasy satelity dobrej firmy kosztuja 500 PLN
za sztuke, a Ty chcesz kupic 6 glosnikow i dobry wzmacniacz za 400 PLN?

Ale skoro chcesz...

> Pozwole sie z toba czesciowo nie zgodzic.
>
> Jak chce kupic monitor to przekopuje siec w poszukiwaniu testow
> profesionalych. Z badaniem plamek i innymi takimi. Potem pytam sie na
> grupach, wsrod znajomych, sam sie podpieram swoja wiedza. A potem ide do
> sklepu bo i tak w polskich sklepach nie pokaza ci monioru tak abys
> przetestowal go w stopniu wystarczajacym. ( - o! tam stoji na polce )

Schowaj teorie do kosza. Nie ma nic konkretniejszego niz obejrzenie czy
odsluchanie sprzetu. Marketing na hardware stoi na wysokim poziomie i
dlatego w ogole nie patrze na informacje o parametrach technicznych. Co
innego monitory, bo te zaczynam zaczynam ogladac od bardzo wysokich
parametrow technicznych, ale mimo tego kazdy i tak ogladam.

To ze nie masz sklepu w ktorym mozna cos obejrzec i odsluchac to problem
polskich sklepow, ale z drugiej strony nie popadajmy w shizy - cos tam
jednak mozna znalezc.

> Jak chce kupic glosnuiki procedura jest taka sama. Co mi da jezeli
> sprzedawca (ten bardziej mily) wlaczy mi glosniki to nic mi to nie da.
> Ani dac glosniej, ani odsluchac w pokoju kubaturowo zblizonym do pokoju
> w bloku (no chyba ze ktos mieszka w hali to zycze mu sczescia) \

Jak wyzej.

> [...]
> cos co mam kupic tylko dlatego ze sie ZASLUZYLO nie ma sensu. Powstaja
> nowe firmy i nowe marki ktore rowniez produkuja taie same rzeczy i to
> nie jednokrotnie lepsze. A logitech nie ejst kasztanem bo budowa basu to
> nie jest pudelko w fromie szescianu ale taka ciekawostka ktora sie zwie
> "akustyczny filtr dolnoprzepustowym" ale ty to wiesz, bo uznales ze to
> kasztan:)
> A panel w głosniku centralnym jet dla mnie bardziej poreczny niz
> majtajace sie na kablu "cos" wielkosci pudelka zapalek:)

No i wlasnie dlatego uwazam, ze nie znasz sie na sprzecie grajacym, bo
jesli dla Ciebie wieksza wage ma porecznosc niz jakosc dzwieku, to
bardziej sklaniam sie do porownania Ciebie do panienki ogladajacej
pudelko grajace w sklepie niz do faceta, ktory chce sobie porzadnie
posluchac muzyki, filmu czy gry.

> Nic lepszego niz co?

W tej cenie?
Sound Blaster / Creative

> Pozdrawiam
> Moriturus :)
>
> Nie miej za zle jezeli czyms cie urazilem:) nie mialem tego na celu

NP ;)