Re: PYTANIE Jakie głośniki do 400zl? A moze...

Autor: yabadu <yabadu_lala_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:02:00 MET DST

Moriturus Sav Koog wrote:

[ciach]

> To moze ja zaweże wybór:) Co z tych dwoch wybrac? Po przeczytaniu testow
> jednego i drugiego zestawu mam dylemat. W logitechu podoba mi sie budowa
> basu i panel na glosniku centralnym a w creativie.. bo to ta sama firma
> co robila SB 5.1 :) no i jest tanszy o 50zl.

Witam,

Wiesz co?
Jak chce kupic monitor to ide do sklepu go obejrzec.
Jak chce kupic glosniki to ide ich posluchac.
Testy bardzo Ci nie pomoga, bo w jednej strony masz Creative'a - firme,
ktora naprawde zasluzyla na najlepsza w produkowaniu glosnikow oraz w
kategorii jakosc/cena, a z drugiej jakiegos kasztana w ktorym podoba Ci
sie "budowa" basu i panel na glosniku centralnym.

Mysle, ze nawet bez odsluchiwania Creative bedzie lepszy, bo szczerze
mowiac jeszcze nic lepszego z zestawow glosnikowych w cenie do 800 PLN
nie slyszalem.

Pozdrowki,
Yabadu :)