Re: Jaki model monitora IIyamy lcd ?

Autor: yabadu <yabadu_lala_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:20:05 MET DST

Roj wrote:

> Który z tych 2 modeli monitora LCD IIyamy wybrać. Mam do wydania 3000-3500
> zł. Chciałbym wybrać jeden z tych modeli ale chciałem zasięgnąć rady. Model
> 17 cali ProLite H430 -to najwyższy model 17 calowych IIyam a 19 cali ProLite
> E481S -jest najniższym modelem 19 calowych. Czy oprócz wielkości matrycy coś
> jeszcze szczególnie je różni nie licząc bajerów obracania ekranu przy 17 i
> tak dalej -nie są mi one potrzebne. Chodzi mi o różnice w wyświetlaniu np.
> oglądanie filmów, granie, tworzenie grafiki itp. Bo jeżeli różnice są
> [...]

Czesc Roj ;)

Osobiscie jesli mialbym do wydania tyle pieniazkow, to kupilbym 17", a
reszte zakopal w ogrodku ;)
Wg mojej opinii wcale monitor firmy X nie jest lepszy od monitora firmy
Y. Ty widze zdecydowales sie juz na firme, bo widocznie znasz jej jakosc.

Nie znam tych modeli i raczej ciezko Ci bedzie znalezc uzytkownika co ma
dwa jednoczesnie - predzej bedzie to handlowiec PC, ktory moze tutaj
zajrzy ;)

Wez przede wszystkim pod uwage nastepujace fakty:

Jesli grasz w "szybkie" gry - "krysztal" musi byc dosc szybki
(podwyzszenie ceny LCD o 10-15%). Na pewno juz ogladales te modele w
Internecie. Raczej nie zdaza sie, zeby "nizszy" model 19" byl szybszy od
wyzszego modelu 17". Ale moge sie mylic.

Ogladac filmy w zasadzie juz mozna nawet na najnizszych modelach.

Na codzien uzywam w domu CRT i w pracy Belinea 15 i 17". Ale powiem Ci,
ze nawet te najnizsze modele (kupione jeden za 1520 PLN, drugi za 1850
PLN) reprezentuja niewiele nizszy poziom od LCD innych firm - nawet
2-krotnie drozszych.

Ale oczywiscie wybor nalezy do Ciebie.

Pozdrowki,
Yabadu

P.S. Najlepiej skocz na komputronik.pl i zadzwon do ludzi z Poznania.
Wydaja mi sie najbardziej kompetentni z wszystkich handlowcow jakich
znam. To tylko moja opinia i prosze sie nie sugerowac ;)