Jaki model monitora IIyamy lcd ?

Autor: Roj <rojpeh_at_konto.pl[wytnij_to>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 12:57:32 MET DST

Który z tych 2 modeli monitora LCD IIyamy wybrać. Mam do wydania 3000-3500
zł. Chciałbym wybrać jeden z tych modeli ale chciałem zasięgnąć rady. Model
17 cali ProLite H430 -to najwyższy model 17 calowych IIyam a 19 cali ProLite
E481S -jest najniższym modelem 19 calowych. Czy oprócz wielkości matrycy coś
jeszcze szczególnie je różni nie licząc bajerów obracania ekranu przy 17 i
tak dalej -nie są mi one potrzebne. Chodzi mi o różnice w wyświetlaniu np.
oglądanie filmów, granie, tworzenie grafiki itp. Bo jeżeli różnice są
znikome wybrałbym 19 calowy. Zapytacie dlaczego sam tego nie zbadam. Jestem
niepełnosprawny i poruszam się na wózku. Na dodatek mieszkam jakieś 100 km
od większego miasta gdzie mógłbym pooglądać te modele. Dlatego zwracam się
do was z prośbą o radę, ale tylko odnośnie tych 2 modeli.

Pozdrawiam Roj