Re: znow dzwiek z hdd :)

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 11:42:19 MET DST

Dnia Sat, 7 Aug 2004 01:01:30 -0400, michu napisał(a):

> Uzytkownicy tego sprzetu(WD 80 gb 8 mb cashe) powiedzcie mi czy ten dysk tak
> ma, czy te dzwieki to odglosy jakiegos uszkodzenia. Chce byc wporzadku w
> stosunku do goscia, dal mi za 1.30 h roboty(podlaczenie hd,,ghost) 60 $ i
> nie chce zeby mu sie cos zwalilo w najblizszym czasie

gwarancja jest taka, że teraz jeszcze możesz to zanieść do sklepu, a
później firmą spedycyjną do producenta (w przypadku niewykrycia wady
płacisz za wszystko, w innym dostajesz nowy dysk i nie płacisz za
przesyłkę). Sugeruję pójść i zrobić testy (po godzinach pracy,
niektóre trwają 2-3 h). Testy robi się online i możesz to zrobić na
każdym HD:
http://www.seagate.com/support/disc/asp/tools/en/index.html
jak coś będzie nie tak, to wymieniasz na nowy. Jeżeli dźwięk jest
naprawdę głośny, to bym wtymienił, bo te dyski nie powinny wydawać
takich dźwięków - tym bardziej, że są nowe.

--
$nie ślij listów via e-mail$