Re: 1024x768 i

Autor: oxygen4 <oxygen4_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 11:51:35 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Naprawdę chcesz sobie zarżnąć oczy?
> Moje dobra rada: męcz się jednak z 800x600 i podaruj sobie
> przeplot.

A TV pewnie oglądasz ;) no chyba że na PC, to zwracam honor.
Wiem co to jest interlace i jak wq... i męczy oczy, bo kiedyś nie było
innej możliwości wrzucenia tego trybu. Chodzi o to że potrzebuję
właściwie co najmniej 1280 (oj tam, 2048x1536 to min.! :) ), a nie mam
teraz monitora tylko vga 14 :) mam nadzieję że to się niedługo zmieni.

Dzięki za dobrą radę, miło że ktoś się o mnie martwi ;)

Wracając do tematu co zrobić żeby wyświetlało się tak jak powinno a nie
na raty (p. pierwszy post)?