znow dzwiek z hdd :)

Autor: michu <michu2891_at_op.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 07:01:30 MET DST

Chodzi o WD 80 gb 8 mb cache, nie moge podac dokladnie modelu bo jest nie u
mnie. Mojemu pracodawcy padl 2-letni maxtor 40gb i zmienilem mu go 2 dni
temu na to co wyzej (niestety nie dalo sie kupic zadnego samsunga, ani
segata, sklepów komputerowych w USA tu gdzie jestem jest bardzo malo, a jak
juz sa to bardzo dziwne, zadnego cennika, zadnego wyboru, kolesie mieli
tylko 2 dyski na stanie). Dzis gostek powiedzial mi, ze od czasu do czasu
dysk wydaje z siebie niezbyt glosny dziwny dzwiek- okreslil to jako
scraching. uspokoilem go ze to odglos pozycjonowania glowic od czasu do
czasu, ale wlasciwie to sam nie wierze temu co powiedzilem :) Podejrzewam,
ze moze jednak dysk sie wali.
Uzytkownicy tego sprzetu(WD 80 gb 8 mb cashe) powiedzcie mi czy ten dysk tak
ma, czy te dzwieki to odglosy jakiegos uszkodzenia. Chce byc wporzadku w
stosunku do goscia, dal mi za 1.30 h roboty(podlaczenie hd,,ghost) 60 $ i
nie chce zeby mu sie cos zwalilo w najblizszym czasie
thx
michu