Re: Czy to prawda ze Gigabyte zawyża temperature?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 11:31:50 MET DST

> Przeszukalem trochę archiwum grupy i znalazłem sygnaly, jakoby płyty
> Gigabyte (przynajmniej niektore) zawyzaly temperature procesora. Sam
> posiadam GA7-N400L i zaraz po włączeniu komputera temperatura przekracza
> 55-60 st, a przy wiekszym obciązeniu - nawet 70st. Jak to jest z tymi
> plytami? Prawda to - czy tez przejmowac sie za wysoką temperaturą?

przejmowac jak najbardziej (chyba, ze nic sie zlego nie dzieje a radiator
nie parzy) ... kiedys sie zastanawialem dlaczego jeden komp na gigabycie
zalicza zwisy .... zagladam do BIOS'a temperatura kolo 60C ... niby nie
powinno nic sie dziac, ale tamta plyta akurat miala czujnik pod prockiem
wiec rdzen procesora mial duzo wyzsza temperature ...
wine za to ponosza uklady regulujace napiecie procka na plycie glownej ...
jest ono poprostu zawyzane przez co procki na tych plytach mocniej sie
grzeja (nie wiem czy wszystkie gigabyte'y tak maja, ale na pewno czesc z
nich) ... w przypadku slabych prockow nie ma problemu, ale po zamontowaniu
jakiegos "grzejnika" pojawia sie problem ...