Re: barton mobile

Autor: abdesign <usun_abdesign_at_upoczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 23:03:24 MET DST

> Krążyły plotki, że AMD wypuściła mobilne bartony z zablokowanym
> mnożnikiem co IMHO jest bzdurą. Procek więc musi mieć odblokowany
> mnożnik. Problem mogą stanowić niektóre płyty - nieważne co ustawisz,
> mnożnik i tak zostaje niezmieniony. Wiem że niektóre solteki tak miały
> (nie pamiętam modelu) i chyba MSI. Napisz jaki masz model płyty
> głównej, może to coś mi powie.

MSI KT6 Delta SR - przedtem mialem na niej 1700+
i spokojnie moglem zmienic mu mnoznik seria niezablokowana
JIUHB tez swietnie sie krecil - czy to mozliwe ze problem
dotyczy tylko bartona a zwyklego xp nie?
a co z tym mnoznikiemn i fsb 14x133 wydaje mi sie to
nieco dziwne - kupujac ten procesor spodziewalem sie 11x166
o ile da sie zmienic mnoznik jest to bez znaczenia ale... dziwne

pozdrawiam artur