Re: barton mobile

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 22:24:21 MET DST

> Witam
>
> trafil mi sie barton 2500+ ale
> dosc dziwny bo 14x133 - spotkaliscie sie z czyms takim?
> ponoc kazdy mobile ma odblokowany mnoznik a ten
> wyraznie nie co bym nie ustawil pokazuje 14

Krążyły plotki, że AMD wypuściła mobilne bartony z zablokowanym
mnożnikiem co IMHO jest bzdurą. Procek więc musi mieć odblokowany
mnożnik. Problem mogą stanowić niektóre płyty - nieważne co ustawisz,
mnożnik i tak zostaje niezmieniony. Wiem że niektóre solteki tak miały
(nie pamiętam modelu) i chyba MSI. Napisz jaki masz model płyty
głównej, może to coś mi powie.

> i jeszcze to dziwaczne fsb
FSB w A2500+M to 133 MHZ (czyli ok). Oczywiście zmieniasz mnożnik i
FSB żeby osiągnąć conajmniej 2200MHz (11x200) lub wyżej (to już zależy
od szczęścia, ambicji i posiadanego sprzętu)

> pozdrawiam artur

Pozdr. Marcin