Re: Komputer się nie włącza ...

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 18:12:25 MET DST

Wojtek napisał:

> Nagle po prostu przestał działać. Naciskam guzik - i nic.
> Jak napisałem wymieniłem zasilacz i dokładnie to samo.

Może podczas twojej nieobecności było jakieś przepięcie w sieci
energetycznej i ucierpiał sprzęt. Jeśli miałeś zasialcz Codegen,
Megabajt, L&C albo coś podobnego mogła przy okazji spalić się
również płyta główna (i niestety inne podzespoły też). Jedyne
rozwiązanie jakie w tej sytuacji widzę: zabierz swój komputer do
jakiegoś znajomego, który ma podobny sprzęt. Wyciągajcie po kolei
z twojego komputera poszczególne elementy, przekładajcie do jego i
testujcie czy działają.

Jeszcze jedno: czy jak odpalasz komputer, to jest absolutna cisza?
Wentylator w zasilaczu też nie kręci? Dyski nie startują?

--
                        Pozdrawiam, Sniper