Re: Western Digital 80 GB ATA1000 7200

Autor: Tomek---Sz <szymkowiak.nospam_at_o2.nospam.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 18:03:52 MET DST

Ja posiadam WD 40GB ATA 100 8MB i WD 80GB ATA100 8MB, ten pierwszy
1roczny wyraźnie głośny (ale miał tak od nowości) słychać terkoczącą
głowicę ten drugi 2 miesięczny jak dla mnie bezgłośny przy zamkniętej
obudowie, przy otwartej leciutko słychać jak zbliżę głowę do kompa.
Moje egzemplarze są ciepłe w stresie w obudowie midi. Co do
awaryjności nic do tej pory "odpukać" sie nie dzieje obydwa kupione w
www.proline.pl z 3 letnią gwarancją.
tom