Re: Western Digital 80 GB ATA1000 7200

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 22:24:39 MET DST

latet napisał(a):
> Witam,
> Od zawsze kupowalem sobie i innym Barracudy,
> ale teraz posmylalem - a moze mała odmiana?
> Moze kupic Western Digital 80 GB ATA1000 7200?
> Co sądzicie o tym dysku?
> (grzanie, hałas, szybkość, solidnosc...)
> Dzieki,
> latet

Napiszę tak: mógłby być cichszy (to nie on tak chuczy tylko przenosi drgania
na obudowę a to jest do zrobienia)
temperatura po 2 h pracy 32 C
jeszcze mi nic się nigdy nie zwaliło w WD
a co do szybkoœci to nie porównywałem z Seagate (złe doœwiadczenia z tymi
ostatnimi dawno temu, ale nie zamierzam próbować jeszcze)

--
Zbychu
------