Re: Długotrwały problem

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 14:06:52 MET DST

Użytkownik "Madab" <omita@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cevh01$288$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale boje sie go wyłączać, bo jeśli to dysk twardy mimo wszystko, to sie
boje
> utracic dane.
> Co o tym sądzicie?

gdyby szwankowal dysk twardy to SMART od razu by ci wyplul, ze jest twardy
uszkodzony i masz go wymienic... zanim by cokolwiek ruszylo... swoja droga
Kopia zapasowa to taki genialny wynalazek...

> Wcześniej Saiko napisał mi: "Skontroluj parametry SMART". Ale nie wiem o
co
> chodzi?

www.google.pl po madre informacje i poszukaj sobie HD Tune - odczytuje
pamiec bledow na HDD i go sprawdza...

> Potwierdził moje obawy, że to może być płyta główna.
> Sugerował też, że winne mogą być zabrudzenia gniazd /bo ja wiem - nie jest
> brudny/ albo zasilacz.

i z tego wszystkiego obstawiam na zasilacz... u mnie jedna wtyczka zle
kontaktuje i do wyboru do koloru:
1. komp w ogole sie nie podnosi
2. zglasza ze szwankuje pamiec lub k. graf.
3. robi nieprzewidziane resety
4. kilka innych niespodzianek...