Problem z karta dzwiekowa na laptopie

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski <aimsoft_at_aimsoft.neostrada.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 14:05:29 MET DST

Witam!

Problem jest conajmniej dziwny. Mam na laptopie (HP ze4500) legalnego Win XP
Home. Wszystko ladnie dzialalo, do czasu (mam takie wrazenie) instalacji DX
9.0b. Od tamtej pory Winamp wywala system - BSOD. Jest to dzwiek Conexant
AC97 Audio. Zrollback-owalem driver karty dzwiekowej i wzialem ten
oryginalny z plytek HP, ale nadal jest to samo. Mam wrazenie ze to ten
DirectX cos powalil, ale nie jestem pewien. Czy DX instaluje jakis wlasny
driver do Direct Sound? (niezalezny od drivera karty dzwiekowej). Kumpel
mowi ze driver moze byc niedopasowany do sprzetu, ale czyzby? Na legalnych
plytkach z HP... rozumiem takie jazdy gdybym sobie pirata zainstalowal. Tak
czy siak uwazam ze mam prawo do wyjasnien z MS. Mam legalny system ktory sie
krzaczy i musza mi udzielic rady, pomocy. Jaka jest procedura zglaszania
takiego bledu? Poza tym ze zrobilem 'send to microsoft' z 20 razy (raport z
BSOD-a) to jak moge uzyskac od nich konkretna pomoc?