Re: dwa procesory - wydajnosc

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 09:01:04 MET DST

Twoj list to niestety demagogia na którą nabiorą się Ci co nie testowali
takiego rozwiązania...

Jak za te same pieniądze co obsadzona dwuprocesorowa płyta kupisz płytę z
JEDNYM ale mocniejszym procem to prędkość komputera jest nieporównywanie
większa w drugim przypadku.

Powyższa teza jest prawdziwa oczywiście dla zwykłej stacji roboczej. Przy
obciążonym serwerze bazodanowym jest już trochę inaczej. Swego czasu
robiłem pewne testy na kompie w którym zmieniałem pamięć od ,5GB do 1,5Gb
oraz uruchamiając go na 1 i 2 procesorach. Test trwał około tygodnia tak
że wiem o czym pisze.

pozdrawiam
P.