Re: dwa procesory - wydajnosc

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 08:36:58 MET DST

O->Dnia 2004-08-05 19:38:07 niejaki B2FAST napisał:
> ok,
> dzieki wielkie za info.

ja wiem że jestem dziwny - ale płyt dwuprockowych używam od czasów celerona
366 - i nigdy nie przejde na kompa 1-prockowego - zupełnie inna kultura
pracy takiego kompa jest, ciężko to dokładnie opisać (nie chodzi o
wydajność) ale on po prostu pracuje - nie ma przerw na przeczytanie
dyskietki czy cd-rom-a, system mimo że aplikacje są jednowątkowe potrafi je
rozłożyć równo na dwa procki - wtedy oba działają na 1/2 mocy potrzebnej
przy 1 procu co za tym idzie mniej się grzeją, wiatraczki wolniej się
kręcą, panuje cisza i wszechobecna miłość ;D
a jak potrzeba to wtedy oba ruszają z kopyta
porównując do silników - dla mnie to jest taka różnica jak między japońską
rzędówką o pojemności 1200cm3 a amerykańskim V8 o pojemności 5000cm3 o tej
samej mocy - niby to samo - ale jakże inna kultura pracy - nie?

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl