Jaki notebook wybrac

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 20:27:49 MET DST

mysle o zakupie notebooka do domu ma ona zastapic stacjonarnego kompa
w ostatnim czasie takie zabaweczki potanialy i juz nie sa to tak duze
pieniadze
juz do 4000 zl mozna kupic w miare przyzwoita konfiguracje
moje pytanie polega na tym co byscie polecili w tej kwesti jaki model wybrac
jaki
producent - wiem ze HP Compaq i Toshiba to liderzy w tej kwesti ale i ceny
tez maja wysokie
tzn mozna cos wybrac ale maja tylk 12 miesieczna gwarancje
co myslicie o Maxdata i Asusie czy warto rozwazac te marki dla notebookow a
i jeszcze
Gericom ( Maxtata i Asus maja po 24 miesiace gwarancji a nawet niektore
model 36
a ponadt Maxdata ma calkiem spory wybor )
i jeszce jedno czy notebook moze pracowac 24 h slyszalem ze tak podwarunkiem
wyjecia baterii
czy to prawda
kwota jak moge przeznaczy to 5 tys zl ale poniewaz zalezy mi na nagrywarce
dvd i myslalem tu o tym
aby naped ktory motuja standartowo montowany wymienic na
a tamten sprzedac chyba ze lepszym rozwiazaniem bedzie nagrywarka
standartowa wsadona w obudowe i podpieta pod usb
wiec kwota 5 tysiecy musi tez obejmowac ewentualnie zakup takiej nagrywarki

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H )