Re: Jaki notebook wybrac

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 21:21:10 MET DST

<yogiii@hot.pl> napisal(a):
> mysle o zakupie notebooka do domu ma ona zastapic stacjonarnego kompa

Zastanów się nad tym dobrze w kontekście tego, jak bardzo jest Ci
potrzebny komputer. Ja się zastanawiałem, potrzebny jest mi życiowo,
codziennie i teraz tak:

1. zepsuje się -> w desktopie idziesz do sklepu, kupujesz nową
 grafę/płytę/procesor/whatever, wsadzasz i działa. Notebooka oddajesz do
 serwisu i czekasz od kilku dni do kilku tygodni.

2. notebooka zasadniczo nosisz -> ukradną, a Ty zostajesz bez kompa, na
którym możesz awaryjnie pracować.

Ja bym desktopa nie sprzedawał, a przynajmniej zostawił sobie minimalną
konfigurację, jaka mi do pracy wystarcza. Przemyśl to. ;)

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie