Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:45:27 MET DST

Osoba podpisana jako Lukasz Ledochowski <lukled@tlen.pl> w artykule
<news:ces7sp$og2$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> Ciekaw jestem, jaki będzie opis tej grupy osób? I jakie są inne rodzaje
> grupowiczów w Twojej typologii? Jeżeli chodzi o powoływanie na mnie,
> nie mam nic przeciwko. Coprawda określenie "Strażnik grupy" mi sie nie
> podoba, ale to Twoja praca.

Zawsze możesz zostać inkwizytorem. Jeśli chodzi o zapędy moralizatorskie,
to zupełnie początkujących wypadałoby odsyłać również na
pl.internet.pomoc, dokąd ustawiam FUT.

Przy okazji dwie uwagi:
1. Pod adresem DarksidEye - nie należy wycinać wrotek identyfikujących
osoby, które się cytuje. Utrudnia to zrozumienie toku dyskusji (kto komu
odpowiada - a może ktoś dyskutuje ze sobą?) i jest niegrzeczne w stosunku
do cytowanych osób.
2. Pod adresem wszystkich crosspostujących - jeszcze trochę pociągnięcie
wątek bez ustawiania FUT i niektóre serwery zaczną odrzucać wasze
odpowiedzi w tym wątku.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych       No.1  http://www.dbf.pl/faq/