Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 05:00:42 MET DST

DarksidEye wrote:

> WOW!!!! nno tego mi brakowało!!!! poważnie, szczerze dziękuję!
> będzie naprawdę świetnie pasowało do typologii.
> Pana LL serdecznie proszę, by nie brał tego do siebie, bo
> określenie to nie jest dla mnie pejoratywne, a w swojej
> pracy nie mam zamiaru powoływać się akurat na niego.

Ciekaw jestem, jaki będzie opis tej grupy osób? I jakie są inne rodzaje
grupowiczów w Twojej typologii? Jeżeli chodzi o powoływanie na mnie,
nie mam nic przeciwko. Coprawda określenie "Strażnik grupy" mi sie nie
podoba, ale to Twoja praca. Najwyżej dostaniesz dwóje.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647