Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 19:00:04 MET DST

.Peeter napisał:

> Zbędny bajer dla kogoś, kto wyłącza kompa raz na 2 miechy
> tylko w celu odkurzenia podzespołów...

Ja was wszystkich podziwiam. Co drugi na tej grupie chwali się, że
jego komputer pracuje non-stop całymi miesiącami :))) Ja też dużo
pracuję, ale bez jaj - jak mi niepotrzebny to go wyłączam. Wszyscy
macie serwery w domu? Bo coś mi się wydaje, że te serwery w
większości przypadków to wytwory wyobraźni połowy użytkowników tej
grupy. No chyba, że tymi serwerami to się teraz nazywa komputery,
których jedynym zadaniem jest rypanie filmów z emula ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper